25 gru 2009

First comes Saturday then comes Sunday

Czyli hasło tzw. Palestyńczyków (potomków filistynów osiadłych na ziemiach Kanaanu), które to jest ich hasłem przewodnim, zwanym hasłem "ulicy".
Oznacza ono dokładnie: najpierw Żydzi, potem Chrześcijanie.
Ciekawa jestem czy nasze neofitki znają je, a może to też już ich "mantra"? Czy nienawidzą teraz swoje chrześcijańskie rodziny? Tylko na jednym ze znanych mi blogów muzułmanek polskich widziałam życzenia świąteczne (ale to blog rodowitej polskiej muzułmanki, nie neofitki).

Poniżej krótkie video na temat tytułu posta, pokazujące hasła na demonstracjach, mówiące o traktowaniu chrześcijan w Autonomii Palestyńskiej jako obywateli drugiej kategorii, również o relacjach demograficznych w Betlejem i okolicy (pisałam o tym w listopadzie), o porywaniu dziewcząt chrześcijańskich i zmuszaniu ich do konwersji na islam. Arabska chrześcijanka mówi, że jak do tej pory tylko Żydzi rozumieją i chcą rozumieć to hasło.




I jeszcze jedno video dla zwolenników wolnej Palestyny, nagrany dużo wcześniej, niż rozpoczął się kryzys w Gazie. Główne hasła to: Najpierw zlikwidujemy wszystkich Żydów, a potem zdobędziemy Rzym - jak kiedyś Konstantynopol - i pokonamy "krzyżowców", następnie Unia Europejska, obie Ameryki i Wschodnią Europę. Allah zwycięży cały świat...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz